24 September 2009

memori di aildilfitri..raya KETIGa

raya ketiga


harini planning nak pergi malim nawar ...nani bucuk kawin dengan jat...hehe..asalnya nak gerak awal pagi tapi bila lihat semua keletihan aku biorla mereka tidur dulu...asalnya nak gerak 10.30 pagi sudahnya 12.30 tengahari baru kami gerak tu pun makan roti canai ja...mujurlah jalan tak jem sangat...aku bergilir-gilir memandu dengan hubby...

apa-apapun kami sekeluarga selamat sampai ke kenduri nani...fuh berseri pengantin...tgok kat sebelah kanan........puan ariani n aizat....seri pengantin tuh...apopun lauk memang sedap...nani mana kek yang dijanjikan huhuhu.......aku yang masih berpantang ni banyak makanan yang tak dapat dijamah...apopun aku gembira kerna dapat pergi kenduri kawan baikku nani....semoga perkahwinan  nani dan jat kekal di dunia dan akhirat....


bergambar dengan pengantin perempuan...syarafina ariani...

2 comments:

.ArianiAizat. said...

thanks for coming darling..btw cute la prezen ko tu..hihi da xsabar nak timang baby eh?hehe..ko awal sgt blik..mmg ada potong cake petang tu..huhu..apepn kte happy :) happy bday in advance laling =p

sitihajar said...

itulah ku harapkan hadiah aku berilain dari yang lain....hehe manatau kita dapat baby sesama...kita merancang Allah SWT tentukan segalanya....yang terbaik untuk kita

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates