24 September 2009

memori di aildilfitri..raya KEempat..Pindah rumah

harini aku pindah dr Ambangan Height Sg Petani ke Taman Ilmu , Nibong tebal..
memang sedih rasanya meninggalkan rumah yg memberi banyak kenangan...aku masuk rumah ni raya Aidilfitri ketiga tahun 2008...aku tinggalkan rumah ni raya Aidilfitri keempat tahun 2009...





                 
memori ,zon mawar  ambangan height

jam 10 pagi ayahku tiba di ambangan height untuk mengangkat barang- barangku ke dalam lori
kami selesai mgangkut brg dalam12 tgah hari...dan tiba di taman ilmu jam 1.30petang..
masa untuk memunggah barang..fuh penuh satu lori tu barang....sakit pinggang semua yang angkut barang...



 rumah taman ilmu


hubby tercinta angkat kotak...


aku dan adikku rasul nak angkat sofa..kat blakang tu abah

hingga harini masih belum selesai aku mengemas barang tak tau nak sumbat mana lagi huhu banyak tul barang2 aku....
  thank you hubby kerna memahami....kesian kat isteri duk travel .... bkhidmat untuk isteri katanya....


0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates