24 September 2009

hari jadiku...dah 25 tahun da....

pada 18/9/2009 genaplah umurku 25 tahun...aku perolehi 3 sms dari insan tersayang

suamiku..." selamat hari lahir untuk isteri abg.semoga hari2 yang mendatang meningkatkan ketaqwaan kepadaNya & menjadi insan yg terbaik disisiNya.Juga menjadi wanita solehah...

adikku ani...selamat menyambut hari lahir ke 25. moga panjang umur dan drahmati Allah SWT

adikku ada....happy birthday moga panjang umur....

18/9/2009 jumaat cutiku telah bermula...aku kerja separuh hari ja kerna tidak mahu terkandas di lebuh raya..........
jam 12 tengahari perjalanan ku bermula setiba di tol juru seperti dijangkakan jem tapi takpa adatla musim perayaan...birthday girl kenalah bersabar..

setiba di kedah aku terus gi umah kak ija...kepulanganku disambut oleh anak2 tercinta... walau sakit pinggang akibat keguguran terubat jua bila melihat anak2...
hubby gi solat jumaat dgn luqman...baru bersandar..najwa dah minta aku tolong ajarkan matematik hik hik jadi cikgu la kejap...

sempena hari jadiku hubby belanja kami berbuka posa dengan RFC untuk dapat keselesaan kami bungkus makan kat rumah....emmm yummy...selesai jer solat maghrib...anak2 suruh aku tutup mata sedangkan aku duk menyapu sampah nih...apola pulak bebudak ni nk buat...

jeng ...jeng...."selamat hari jadi umi....wahhhhhh aku terima jambangan bunga dari anak2...huh bunga fresh tuh..touching2....terima kasih anak2 umi...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates