31 March 2009

jangan tangguh



dalam kehidupan ni semua orang tak lepas dari melakukan dosa,begitu jua dengan diriku..kita sering alpa akan dunia...yang penuh warna warni keindahan yang hanya berdusta...

kita sememangnya insan biasa...Allah SWT telah menganugerahkan kepada kita akal dan fikiran untuk kita berfikir...kita seharusnya memperbaiki segala kesilapan dan segera bertaubat...

kadangkala aku bertanya pada diriku...apa erti hidupku?apa yang harus aku lakukan...aku sendiri kurang masa untuk beribadah...bekalan ku hanya sedikit cuma belum tentu sama seperti sebutir pasir.............

masa begitu pantas berlalu...pergi kerja balik kerja rehat esok pergi kerja balik...begitulah rutinku seharian...masa habis begitu sahaja...entah apa pengisian yg ada.....

aku rindu pada kuliah...aku rindu pada tazkirah, usrah,...Ya Allah Kau permudahkan perjalananku ke jalanMu...Kau bantulah hambaMu ini dekatkan diri padaMu...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates